Plastik 90120

Igår kväll såg jag på ovanstående program och tyckte att läkaren var lite väl sexistisk. Men va fan, han jobbar ju med att piffa till tuttar och venusberg+läppar så varför inte.
Kankse bara jag som tyckte det var obehagligt.
Jag menar... jag skulle inte vilja stå naken framför ngn som klämmer, drar och samtidigt pratar om hur vacker jag är.
- "Tala med rätt läppar gosse!!"

Självfallet, utan att direkt styra tankarna dit, så slog det mig att jag har nog både ett och annat som jag skulle vilja fixa till om jag hade modet och stålarna.
All denna överflödiga hud skulle absolut tas bort... men inte nu utan när jag är "färdig".
Eftersom fettcellerna försvinner så skulle jag även kunna tänka mig att fylla ut tuttarna. Men när jag setat och funderat på hur mycket allt detta skulle kosta, eftersom det är en del, så föredrar jag att lägga ut dessa pengar på tatueringar, piercingar och skindivers ist ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0