Morr morr morr!

Hela veckan har varit alldeles galen och omvänd i tiderna.

Vi kliver upp på morgonen, men jag är så trött att jag bara väntar på att Phipi skall bli trött och somna så jag får sova en stund på fm.
När vi sedan vaknar så är kl 12 och vi har slösat bort flera timmar då jag skulle kunna göra andra saker. Nu förstår väl även jag att man behöver vila ibland, men nu börjar det snarare bli en vana.
Sover jag inte så är jag seg och trög hela dagen ist för endast på morgonen.
Vad göra?

Fler tänder är påväg också, så nattsömnen har ju inte direkt varit ens i närheten av 100%ig på flera dagar... typ sedan vi kom hem i söndags :(

Min härliga "egen tid", som skulle börja den här veckan, har jag fått ställa in BÅDA GÅNGERNA!!!
Så blir det ALLTID!!!
I måndags skulle jag varit ute och käkat med "3-4 mammorna" på restaurang...bokat sedan länge...  men jag var helt slut och hade INTE fått sova ikapp alls under dagen när Phipi sov.
OM det inte varit för middagen, så skulle "BebisMammorna" gått en motionsrunda utan bebisar (Jag och S, men förhoppningsvis hakar fler tjejer på).
Nu i kväll, så skulle det blivit en motionsrunda, men då blir det snöoväder ist.

Aja, tänkte vi och tog beslut om att iaf träffas och snacka lite goja i någon timme (utan bebisar) och på så sätt få egen tid.
Men NEJ!
Då är vår väg så INSNÖAD, att maken måste ploga och skotta!
Och då måste jag vara hemma för att ta hand om änglarna.
VAD ÄR ODDSEN???
Och varför blir det alltid så?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0