Makeover

Dotra har problem att sova på nätterna och jag vet faktiskt inte vad jag skall göra för att underlätta det.
Jag talar inte om min yngre, som vaknar pga att hon vill ha välling för att somna om....
Nej, jag talar om den äldre, som är anledningen till att jag flyger upp, fort som fan när Phipi vaknar på nätterna FÖR att den andra inte skall vakna.
Vaknar hon, så kan hon inte somna om.
Sova mellan mor och far( skulle hon nog gärna göra) är inte heller ett alternativ då hon faktiskt är närmare tonåren än bebis( vill inte ha bebisar i sängen heller... helst).

Kruxet är att hon har problem med att somna, och hon har problem med att somna om när hon vaknat på nätterna. Och JAG i min tur, kan inte somna förrän de sover gott i sina sängar.
Så.... nu är jag helt slut.
Helt färdig.
Delad börda är det ju inte heller direkt, då jag är den enda som inte kan sova om barnen är vakna.
Allra helst om den "andra" ligger på soffan och snarkar....

Efter väldigt lite "delad" börda, och väldigt mycket extra på dagtid den här veckan.... känner jag att jag faktiskt inte tror att jag kommer klara av helgens planering.
Besvikelsen är stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0