LCHF

Eftersom det är söndag borde jag egentligen sitta och knåpa ihop en ny meny inför veckan som kommer... men jag känner mig helt slut i skallen.
Genom att helt strunta i det, gör jag ju inte direkt saken bättre heller :-(

Nä... en kopp kaffe och komma igång!

Måndag har vi "gästbarn" så då skall det vara något som alla äter. Jag, som annars älskar kladdig mat, börjar bli lite trött på det och saknar lite det här "torra".
När vi har andras barn här så måste jag ju dessutom fundera på att det skall vara tillräckligt bra mat för att även de skall äta... mina kan jag ju bara säga:
- "Ät eller va utan"

Måndag: Kotletter med matig sallad får det bli!
Tisdag: Kycklingklubba med grönsaker (baka kokostoppar till efterrätt)
Onsdag: (gosh... fast redan här) Fiskgratäng med blomkålsmos och Efterrätt
Torsdag: Tacopaj
Fredag: Fläskfilegryta

Helgen avvaktar jag med då jag inte vet vart vi kommer befinna oss. Misstänker att det blir väsby.... och då måste jag anpassa maten tills vi är där...
Shoot week - jag är beredd!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0