Iakttagelse

Även om alla barnen är uppe, så är det inte så att de verkligen är vakna.

Jag kan inte riktigt lista ut om den apatiska looken kommer från att hon drömmer, eller om den kommer från det faktum att jag sagt nej till en "city vagn" (Jäkla tjat om de där vagnarna.... är det inte jag som har ett barn?) eller om hon helt sonika bara fastnat i tanken.

Min dator, som är ett "Big No no" för dem i tid och otid... har ändå lyckats finna sin väg till min sons knä. Kanske attackerade den honom, kanske var han olydig.... och kanske är det ett faktum om att hans egna dator kan plockas i hop och läggas ut till försäljning eftersom den inte används (det är ju ingen Mac... tror det är det).

Phipi däremot knatar emellan dem och tycker inte det gör så mycket att de inte leker med henne för tillfället, så länge hon kan leka med dem utan att de säger ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0