Gaaahhhh!

Och så gjorde jag det igen.
Gick in på blogg som jag svurit på att inte besöka!
Fruktansvärt!
Varje gång jag besöker bloggen så blir jag så arg pga att denna människa, som absolut inte är en förebild för de som läser hennes blogg, får så mycket betalt av företagare som sponsrar henne i den ena och det andra.
Det finns saker som man lär sina barn, vad som är bra och vad som är dåligt.
Men tyvärr, så är det ofta det som är dåligt som ger snabbast pengar och mest uppmärksamhet.
Det är tragiskt att det ska vara så.
Barnmatsburkar, bröstoperationer (till gigantiskt format), fotoredigerat till 1000 och allmänt skumt.
Och vad som är ännu mer tragiskt är att jag, genom att kliva in på hennes blogg, bidrar med att ge henne ännu mer uppmärksamhet.
Grrr... arg arg arg på mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0