Erkänner: Jag har syndat.

Jag fortsätter kämpa järnet med LCHF och rent omfångsmässigt så går det ganska bra. När det gäller detox från socker och tillsatser, så går det också bra.
MEN... när det gäller vikten, så vill det sig FAN inte.
Jag går ner... och upp... och ner.... och upp.... så i genomsnitt så kan jag nästan garanterat säga att jag inte gått ner ett jävla skit.
Men jag mår över lag bättre, så jag fortsätter kämpa. Är helt övertygad om att det har med att jag inte rör på mig tillräckligt mycket för att få i gång förbränningen.
Alla andra i familjen tränar ju, och de går det åt rätt håll med.

I helgen syndade vi dessutom.
Vi åt en massa kolhydrater. Men i det skedet så märks det även tydligt VAD kolhydraterna gör med MIN kropp.
Magen sväller, gaserna kommer och magknipet är ett faktum.
Inte när jag äter lite grann... men när jag (ex som på bion) åt ca en halv påse M&M´s (=ca 70gram)
Så nu är det inte bara "för att gå ner i vikt" som jag undviker det, utan även för att slippa magknip.

Tänkte skriva mer, men nu är jag så trött att jag inte orkar. I morgon bär det av till Hallstahammar, Torsdag till Nikkis och Fredag till Väsby (finally fixa det!!! Weeeiiii!!)
Lördag får vi besök av efterlängtade och söndag är det dags för mammadate ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0