Uppsala

. En negativ sak med mobil bloggning är att ytan inte är så stor att skriva på. Går att kliva runt det lilla problemet, men då gääller det att inte flytta markören, eller spara medd för då kan jag inte fortsätta på samma rad längre..... I morgon är det dags för Uppsala en sväng. Me don't like at all.... Men jag tänkte att jag smiter undan till 4h kanske en sväng, återstår att se. Minikuz måste ju få åka in och tagga "mikida was here" på någon plats här så hon kan lägga staden till kategorierna: -"aaaahhhh Uppsala, yes offcourse jag har varit där ;)" Dotra.... (FUCK.... återigen det där med att mobilblogga...) Hur som, nu är det iaf morgon och kidsen sitter otåligt och väntar på att min kuz skall vakna. De har stränga order om att inte väcka henne, återstår att se om de förblir lydiga på den fronten eller inte. Åh ... nu kom hon in :-) ...10:48... Nä... vi drar till Västerås ist :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0