Trist...

Nu är det trist och tråkigt igen.
Bara studierna som skall göras och allt kul är slut... nästan.
MiniKuz åker hem i natt... eller, ja, vissa kallar det för morgon... Tiden gick alldeles för fort :-(
Bara sova kvar av dagen....
Om jag nu kan sova.
Jag är ju misshandlad.
I morse väckte nämligen mini mig (mini baby, inte minikuz) genom att sula min Iphone rakt i tinningen på mig med en jävla kraft så det kändes som om hela alltet slogs in.
SMÄRTA!
Arg som ett bi blev jag och det gjorde fruktansvärt ont...
- "Man får inte kasta saker och man får inte slåss Phipi! Det har mamma sagt MASSOR av gånger! Det gör ont!!"
... Mini tittade på mig med en blick som avslöjade henne om att hon funderade på om jag menade allvar eller om jag skämtade... och sedan svarade hon bara: "Ok"

Vi skulle som sagt åkt till Uppsala, men eftersom jag inte gillar folkmängder och absolut inte hittar i Uppsala ALLS! och syster fick förhinder... så valde vi ist att åka till Hallsta, förbi Sala för shopping (där har jag varit förut) och sedan hem igen.
NU sista dagen, så kom vi fram till massor av saker vi hade kunnat hitta på! inte för att tiden funnits, och vissa saker hade behövt planeras och bokas.... Men nu vet vi iaf vad vi kan hitta på nästa gång :-)



... och det är dags för maken att pallra sig iväg till Finland, då det faktiskt är över 12 år sedan HAN var där. Han lovade mig nu (wwweeeeiiiii) att vi ska fixa ihop och pallra oss iväg så fort vi kan :-)


.

Kommentarer
Postat av: Aidai

Tjohooo! Att ni skulle pallra er hit så fort ni kan? Ok, ska bara slänga ut alla mina möbler så är ni välkomna att sova över direkt! Hih!

2011-08-17 @ 13:30:51
URL: http://mikida-aidai.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0