Starka kryddor!

Vad gör man?
Jag har väntat och väntat på att chilin skall vara redo att skördas, och nu när den är redo... så är den obruklig för mina ändamål!!
DEN ÄR SÅ JÄVLA STARK!!
Misstänker att det blir till att använda i kokningar och till att torka, för färsk går den inte....

Hur vet jag det?
Jo, skördade idag.
Skar upp små remsor, och vana trogen - då jag gillar att suga på saker med sting - så stoppar jag en remsa i munnen... och tuggar för att få mer smak!
Sen skrek jag rakt ut!

Så... om någon har en ide över vad man kan göra med SUPER STARK chili, så be my guest!
Hit me!
(som chilin gjorde...)




UPPDATERING:
FAN! Kan jag sluta klia mig i ögonen med mina Chillifingrar.... aaaaahhhhhhhhoooooo!!!!!

Kommentarer
Postat av: Em

Nej... jo.... nej...

Blir nog hatad för alltid om jag ger mitt tips.

Men d involverar mitt värsta djur - katter....

2011-08-16 @ 22:38:40
Postat av: Cin

hahaha!

Men du.... kanske mer effektivt än att skicka C på dem med facit på hand.. hihihi

2011-08-16 @ 22:47:03
Postat av: Em

Har du helt rätt i! Hahaha! C fattade inte humorn i inlägget dock :-)

Lycka till med plugget!

2011-08-16 @ 22:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0