Relationer....

Nu vet jag vad det är jag har missat!
Jag har, among other things, inte vårdat relationen till mig själv!
Gaaahhhh, visste att det var något jag glömt( kan jag sluta med det där ljudet eller, känns inte som om det är ett ljud för en 3... eh, 25 åring).

Nog för att jag har grymt rätt i ovanstående påstående (även den med åldern) så är inlägget främst för att jag tänkte passa på att göra lite reklam.
Styrd reklam.
En där jag kan bestämma själv att jag vill göra det.
Let´s do it!!

Hrm... först tänkte jag att jag skulle klippt inte lite av de sanna och klipska meningarna som visar vad sidan står för, innan jag länkar, men.... det funkar inte så.
Vill man sluta sitta hemma på sofflocket, må dåligt i en relation eller har något annat som man funtar på ... så kika in på
Relationsproffset.se
INGA frågor är för dumma!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0