Pussel och fix!

Puh....
Pusslandes, ändrandes, lösandes meckandes.
Just nu står jag evigt tacksam till min syster♥ och mina vänner, som hjälper mig med lösningar och tänkande när mina hjärnceller vägrar att sammarbeta och ist bara kutar hysteriskt omkring i den lilla ytan bortom tomrummet i min skalle....
Jag önsakar verkligen att mitt JAG inom kort lyckas hantera detta, och att det löser sig konsekvent så jag kan ha tid för lite umgänge och intressen också.

Varför blir det alltid så att jag löser saker dag för dag och är så jäkla kass på att planera?


Åh en sak till!
Önskar STORT lycka till, och håller tummar och tår (helt övertygad om att det inte behövs) för att allt går i en stadig linje uppåt!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0