Phipi: Mammas trädgård suger!



Idag tog vi en promenad till grannen för att hälsa på.
Hennes trädgård är mycket roligare än mammas.
Där finns det nämligen massor av ätbara saker som är jättegoda.
Bl a Hallon som jag älskar, och jag får äta så mycket jag vill!

Mamma tycker dessutom att hennes Squash är stora, men då skulle hon sett Grannens!

Sen får jag dessutom alltid saft och kaka.
HEMMAGJORD hallonsaft! Det är supermums.
ALLT är hemmagjort hos dem och det smakar tusen gånger bättre än vanlig saft, som jag inte brukar vilja ha.
Men det här häller jag i mig glas efter glas.
Om ändå mamma kunde sluta plugga och bara hålla på med sådana saker som grannen gör ist. Det skulle vara så mycket godare att få äppelkaka och saft till lunch ist..... för DET äter jag ju ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0