Oj oj oj...

Här går det undan!
Dagarna tickar på och är fulla av saker tills man stupar i säng.
Härligt!

Vår optimistjolle - när det gäller att måla huset på 2-3 dagar - kantrade ju som sagt var rejält! Av någon anledning glömde vi att vi har en liten... och trots facit i handen, så fortsätter planeringen som om vår jolle fortfarande flöt. Är inte det typiskt mig och maken så säg...
Hur som helst så går målningen sakta men säkert framåt. Med betoning på sakta...

Dagen har, liksom för många andra, flytit på med en extrem värme och massor av sol. Vi tog vårat förnuft till fånga och tillbringade förmiddagen( ok vi kom dit vid 11.30) på Tenabadet. Förmiddagen blev till eftermiddag och klockan var visst nästan 16.00 innan vi kom hem, vilket mina härligt röda axlar kan intyga.


Tog med mig block och penna och lyckades få två uppgifter gjorda på Engelskan. Schmutt!!
När mini sedan somnat så satte maken och jag igång med dagens målning och är nu klara med ytterligare en vägg :-) Jag drog nitlott och fick måla vid ingången till ett getingbo, vilket gjorde att det automatiskt kom lite grå färg på andra ställen än det skulle.....

Nu är det dags att fortsätta plugga och lägga det roliga bloggandet åt sidan!

..... Nu borde kära E med fam ha kommit hem....

TIPS!
Måste även självfallet passa på att tipsa om denna sida:
Relationsproffset

Kommentarer
Postat av: Em

Jeps, we are home!

Kanske kan få till en fika ngn dag?!

Miss you!

Och C är även väldigt intresserad av att "se dina hönor", som han uttrykte det... Ska jag bli orolig?! :-)

2011-08-01 @ 23:35:59
Postat av: Helgi

Hej!



Skulle du kanske vilja skriva om er målning på ett byggforum för en liten morot?



Hör av dig till mig på mejl så berättar jag mer,

[email protected]



Vänliga hälsningar

Helgi

2011-08-06 @ 17:59:23
URL: http://byggla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0