Men herregud!!

I USA har många hjärnceller semester! Men vissa har visst flytt från UK också( eller vart 17 hon är ifrån...)
Tänka sig!!
Artikel
Jag hoppas verkligen att hon blir av med sitt sjukbidrag!
Eftersom hon bevisligen inte gör det minsta hon kan för att bli bättre, snarare tvärtom.
Dessutom så mår hon ju toppen, hävdar hon själv när hon knappt kan gå.
Och folk verkar ju betala för att se henne bläddra fram sin egenskapta kropp.
Lovely!
Där får hon ju inkomst också.

Artikel nr 2
"Jag har aldrig mått bättre i hela mitt liv"
Say What?
Att intala sig själv: "Jag kan flyga, jag är inte rädd" är en sak.... men att som så här stor påstå att man mår bra är väl en enorm förnekelse av verkligheten.
"när jag blir 41 kommer jag väga 730 kg"
- Wake up girl... du kommer inte leva då!! Istället har du glatt gått ut i tidningarna, tvingat med dina barn och meddelat att du tänker ta livet av dig på dina barns bekostnad!

Be Proud Pinsamma människa!!!

Kommentarer
Postat av: Linda aka Javamorsan

Någon borde omyndigförklara denna människa och ta henne ungar!

2011-08-19 @ 00:08:50
URL: http://baralinda.se/wordpress
Postat av: Kattis

Dumma jävel....har ingen förklarat för henne att hon inte kommer uppleva sina mål.....FÖR HON ÄR DÖD INOM SNAR FRAMTID!!! IDIOT

2011-08-19 @ 07:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0