Klarblå himmel!

Med en unge som fick för sig att vakna 06.00.... eller, vänta nu.
Jag har faktiskt ingen aning om vilken tid hon egentligen vaknade med tanke på att jag 06.00 gick in till henne där hon stod upp i sin säng med en redan färdigbajsad blöja och jollrade sin allra finaste melodi.

Hur som helst.
Med en unge som vaknar MINST 3 tim tidigare än hon brukar (senaste veckan varit lite urfuckad dock) så sitter jag nu här redan 08.20 och funderar på en härlig höstpromenad under denna klarblå himmel.
Inga regnmoln så långt ögat kan nå.....
... och frysen behöver i vilket fall som helst få vara stängd i mer än 5 min. Mini gillar sin nya kunskap hon fått genom att rycka i handtagen... nämligen öppna det.

Tänkte vi skulle åkt till syster yster så jag kunde plugga, men minisnuttis i det huset har fått feber och jag känner inte riktigt att kombinationen mellan en febrig liten tös och en väggklättrandes-varit-inomhus-när-det-regnar-unge är så super i endast en-vuxens-knä möjlighet.
Så det får bli en annan dag.
Reservplanen, vid fint väder vilket himlen faktiskt verkar bjuda på, är att bege sig till Uppsala - Gränby - och besöka 4H gården där.
EFTER att mini sovit sin första middag och modern hennes fått ta igen lite sömn ;-)

Nej... nu går vi ut och njuter av vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0