Goooood morgon Viiiieeeetnaaaaam!

Satans helvetes jävla skitungebajskorv!
MÅSTE hon vakna 05.30????
Och ropa på MAMMA???
Jag kan ju inte annat göra än att ifrågasätta om denna lilla huligan har dödslängtan!

När jag sedan, likt Katla, med glödande röda ögon vänder mig mot min make innan jag går in i Minis rum... så känner jag verkligen hur tunn den linje är, som drar gränsen mellan Sane och Insane....
Men när jag möter blicken av min dotter( under de små ögonlocksöppningarna jag lyckats få upp) så kan jag ju inte annat än le av kärlek.
I tio min ungefär, tills jag inser att hon inte tänker somna om i första taget och istället börjar gnälla och skrika.

Jag måste somnat om någon gång mellan att hon försökte trycka in sin napp i sin pappas mun och sparkade mig i ansiktet.....
Till slut somnade hon iaf och vaknade vid 08.30
Men innan vi klev upp så försökte hon slå ihjäl en fluga på min tutte med hjälp av min Iphone.... Lyckades inte, men det blev lite sjögång.
Återigen känner jag den svidande känslan bakom ögonlocken och inser att det lär bli en GRYMT jobbig dag att läsa om JORDMÅNARNA i böckerna.... Gaaaahhhh!
Nu ska jag bara försöka vara snäll hela dagen också.





Kommentarer
Postat av: Satu

Skickar över styrka och kraft =) Saga springer runt och ropar Robbe hela tiden så jag är rätt nöjd =)

2011-08-02 @ 09:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0