Gaaahhhh

Nu är det nog dags för mig att minska ner på kolhydraterna igen.
LCHF
Minska ner, inte sluta med dem.... bara lägga av med de där enorma portionerna pasta som tycks ha blivit på sista tiden då jag inte hinner laga mer avancerad mat än så.
LCHF för att jag VET att det gör min svullna hydda gott, och mina smaklökar likaså.
Framförallt, så är jag så less på att glömma bort att käka och sedan vräka i mig det jag närmast kommer till hands.

Nåja... får se..... strikt, hell no. Endast för att det är gott och jag inte vill ha svullen mage. Men det finns begränsningar för vad jag stoppar i mig också!

11 september är det hönsbytardag i Ramstalund mellan 12-15
Själv ska jag dit för att se om jag kan finna några roliga fjäderfän!

Nu... ska jag plugga!
Mäktigt stolt över att jag inte gick tillbaka till sängen efter att ha skjutsat kidsen!

OM någon har ett regnskydd till en vagn (kombivagn) så önskar jag ett innerligt för att inte behöva skippa promisarna vid regn. Har KÖPT 2 st tidigare för mellan 250-275kr st och båda har gått sönder.
Tror inte att det har med kvaliten att göra, utan snarare behandlingen och jag VET att även nästa kommer med tiden att gå sönder, så jag ÖNSKAR verkligen att få tag i ett som inte är så dyrt!!

NU ... ska jag plugga!

Åh... När jag talade med maken i dag så testade jag en grej, för att se hur långt jag kommit.
Gick bra tror jag ;-)

Jag: "Heeej Lof, vet du!!!!???? NU har vi blivit med häst!!"
Maken:
" Eh, va? Hur då?"
Jag:
"Jo det var en som inte längre kunde ta hand om sina Islänningar så jag sa att jag tar dem! Fick dem!!"
Maken:
"Åh fan...... "

Inte så illa va? Jag tror faktiskt att maken inte har det minsta emot vare sig att ta hand om eller placera hästar i vår familj, snarare att han - likaväl som jag - VET att hur mycket jag än önskar, så har jag inte tid för det just nu.... kanske om ett par år. Förhoppningsvis om ett par år!!


.

Jobbigt med kameror så här tidigt på morgonen... Suck för att vara så populär att kamerasnubbar ligger i buskarna!
Cause this is absolutley NOT a Webkamera!

.

NU ska jag verkligen plugga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0