En dag vid frukost


Något upprörd börjar Mini tröttna på att sitta still( efter fem min typ) och när hon försöker ställa sig upp i stolen och får en tillsägelse av sin far, så börjar tårarna rinna( och sirenen tjuta).
Som den tröstande, trygga förälder jag är, så tar jag fram kameran för att hon är så söt när tårarna rinner....


Mini, i form av den sanna diva hon är, lackar genast ur som om hon dagligen var förföljd av paparazzi's och gör den enda sanna diva gesten man kan.... attackera kameramannen!


När kameran inte försvinner, så tar man till nästa knep.
Tårar, och tycka synd om min minen....


... Men kommer av sig lite när snoret rinner ner på läppen och smaken i munnen genast blir en annan... intressant... och kanske t o m mycket mumsig smak.....

Hela vägen( förutom kanske den sista biten) visar klart och tydligt att denna unga dam redan nu är en sann skådespelerska....

.

Kommentarer
Postat av: Satu

Hon är ju bara helt underbar!!! Den lilla donnan kommer att gå långt!!!

2011-08-04 @ 21:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0