Attans!

Det enda som jag saknar med att tidigare ha vänt på dygnet, är följande:


Jag står nämligen med det faktum att det numera, förutom att jag dagtid inte alls har möjlighet att titta på vare sig film eller tvprogram...., inte heller kommer orka vara vaken för att följa de program som jag helst vill se.
Inte heller kommer ljuset ute, som följt med mig över sommaren, vara till någon fördel då det lyser med sin frånvaro.

Bajs oxå.


Och när jag gjort en snabb sökning för att se om jag kan finna BBC program på det som jag läser om i biologin... så att jag kan se på tv och samtidigt få bilder på det jag läser, så finner jag att det finns massor... men varje liten fjutt talar även gladeligen om för mig att jag EJ har tillgång till dessa program.

Bajs oxå.

BTW! Jag vill äta kräftor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0