Åh.... ångest!

Embla is a true darling... men när jag ser annonsen om Mor och son på blocket så får jag sådan ångest över att jag inte har 50 prutt just nu att punga ut just nu.
FAN!
Eller ... hehe... jag vet!
Jag får väl gå ut i tidningen och beklaga mig som alla personer gjort för att de inte kan unna sig eller sina barn lyx och därför kallar sig fattigfamiljer(?).
Den här kommunen är nämligen extremt hästrik, och om inte jaaaag också just nu har råd att köpa mig häst, så måste jag ju få det av kommunen... eller hur.
Att jag annars skulle spara ihop den själv, är ju helt oväsentligt... om Andra kan ge mig det utan att jag behöver slita, jobba eller gneta för att få det att gå ihop.
(Notera ironin i detta, jag tillhör inte sossepacken som tycker att andra skall betala för deras lyx).



Dessutom skulle vi behöva fixa till vår fina väg, som skulle hamna på en nätt liten summa runt 25 prutt + moms.
Kaaatchhhingg!


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0