Nytt inlägg.

Det nyaste faktiskt.

Började dagen med ett mindre psykbryt och fortsatte den sedan hos Svärmor i Väsby.
Passade även på att hälsa på hos våra kära ex grannar.
Helt sjukt egentligen... att man bott grannar i flera år utan att umgås, och börjar när man flyttar därifrån.
Klart bevis på hur skadligt det är att jobba för mycket och vara uppe så i varv, men jag är glad över att jag inte gick miste om det trots allt.

Sen hade jag nog tänkt att skriva mer, men jag är helt ap-atisk (inte apatisk..) pga att de äldre kidsen blev kvar i Väsby och stannar där hela helgen.
Resan hem blev så tyst och tom...
En biverkning som kommit med flytten. Ständigt van att ha dem nära, och när de sedan är borta så är det så extremt tomt utan dem.
Precis innan vi åkte, så ramlade Oliwer och gjorde illa foten. JAG( egot) vill vara den som håller koll på ev skada :( Men han ville inte åka med hem... så vi får hoppas att det inte var ngt illa.

NU... nannataim!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0