Massage

Vi drog iväg och tänkte unna oss en massage.
Sådant där kletande som de flesta damer verkar tycka är en njutbar stund.
Men när vi kom dit så låg alla på rad, och de som de inte kunde få plats med inne i salen fick ligga/sitta utanför.
NO thank u man!
Ge mig ett jävla draperi, annars kan jag likaväl ta massage på stranden.
Så det blev en drink i baren ist.
Mums.

Kikade på en bikini, size XXXXL (!) och den fick bröstvårtan nästan lagom plats i och det andra lösa fick typ hänga utanför. Nästan snudd på att man kan få dåligt självförtroende här, trots att jag är mycket väl medveten om att Thai Size INTE är min Size.
Inte var den svart heller.... vit... och blommig.... inte riktigt min stil.

Rastlösheten börjar ta form oxå. Bara softa, sola och bada är inte riktigt min grej. Tur att man har grymt trevligt sällskap, annars skulle jag krevera.
Två veckor räcker bra här, bebis livet begränsar en ju lite oxå när det gäller aktiviteter och utflykter... men det var så vi ville ha det ;-) Lika bra att passa på att njuta av solen, snart är den väck.
Ollan och Maken är svarta på ryggen... jag vit... och Milis fått jättefin brun färg.

Bajs bajs

Kommentarer
Postat av: Vendela

Ja eller hur. Massage ska ju vara avslappnande, då vill man ju ha lite privacy.

2011-04-21 @ 10:10:26
URL: http://massage-gavle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0