Testing

Ngt som även måste ske idag... och kanske ett par gånger i Finland när jag ändå har min mor i närheten att passa Phipi.. är att prova mig fram till vilken variant/er av cupcakes eller tårta jag önskar ha på dopet.
Vilka smaker jag vill ha på smörkrämen och frostingen.
Jag har några varianter, men jag vet inte om de är genomförbara... så jag måste prova mig fram.
Annars har jag ett säkert kort hos Annika som gör superduper tårtor.
Problemet där är bara att hon bor en bit därifrån, och vi har ingen kylbil att frakta den med :(

Idag är iaf tanken på en morotskaka med frostingvariant.
Har väntat ett tag på att göra det, för jag har inte haft ngn som har kunnat äta upp resterna eftersom vi inte skall göra det i det här huset.
Så inför Emilias friluftsdag blir det perfekt. Då kan hon ta med sig kakan dit :-)



Och i Finland finns det säkerligen ett par villiga ätare också :-) Annars vet jag att mommo brukar ha en del skator i träden utanför. Om jag smyger ut så ser hon mig inte mata dem.
(ser hon mig blir jag väl jagad med kvasten).
Asg


Kommentarer
Postat av: als

Jag anmäler mig härmed som provsmakare!

2010-09-29 @ 07:36:18
Postat av: Cin

Åh åh åh... och kanske har du ett och annat tips :-) Du är ju dunder bra på bakning :-)

2010-09-29 @ 12:35:19
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0