Spännande!

Nu är det riktigt spännande. Eller nervöst kanske man ska säga.
Tror aldrig att jag följt valet så mycket som inför denna gång. T o m barnen har koll på läget och gillar att disk de olika partierna.
Det är tur att de disk det så mycket i skolan, då jag själv har lite svårt att vara opartisk när jag har så starka åsikter om skillnaderna mellan de olika blocken.
In i det sista, på vägen till val lokalen, svängde mina val ... även om det var inom samma block. Till slut så bestämde jag mig iaf.
Nu är det bara kvar att se hur Sverige kommer se ut framöver.

Att SD kommer in i riksdagen verkar ju inte vara helt främmande, och det skulle ju innebära katastrof! Klara tecken på att det inte längre går att bete sig så som RG lagt upp och som B inte varit inne å tassat på alltför mycket. DET MÅSTE ske förändringar inom invandrar politiken.

Nu har distrikt 5 av 5668 räknats och jag känner att det blir en lång och mycket nervös kväll.

Kommer man kunna bo kvar i SE eller kommer vi bli tvugna att fly landet. haha!
OM RG vinner, så blir det ju iaf till att totalt blåneka till att man är Svensk om MS får många internationella uppdrag. Hennes engelska är katastrofal!

Vi sitter här i soffan och följer Tv4 .... Jag, maken och Emilia.
Oliwer somnade och får veta i morgonbitti.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0