Sorry

Jag vet att det är många som väntar, men proppen har liksom dragits ur mig.
Det finns massor som snurrar i min skalle, men som stannar kvar där inne.

Dagen har bestått av att roa Phipi, Duscha med en fågel på axeln och baka bröd. Samt städning. Saker man gör för att livet ska gå runt liksom.

På Ullared köpte jag (inga egna bilder för jag har lagt in i skåpen redan )

Diskmask tabletter


3 svarta tunikor


... och tre par byxor så jag slipper gå med mammabyxor hela tiden.
3 linnen även dessa sv såklart.

Deo


Klockor



Massor av kläder till Phipi


Massor av kläder till Oliwer


Kläder till Emilia ( hon var med så jag gjorde misstaget att tro att hon shoppade till sig själv oxå... men hon tittade bara mest.... så nästa gång plockar jag även saker till henne ;)...)


Väskor

Tacoprylar


Spel (bräd)


Dukar
Babyprylar
BH i mängder

m.m

Till våren blir en till resa, men då buss och stuga :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0