Konstigt det där..

Trossamfund.... eller heter det Trosamfund?
Och vad är det egentligen?
Trosamfund har ju inte riktigt med religion att göra... iaf inte den religion vi dödliga känner till.
Tros samfund är ju ngn form av datingklubbar baserat på ärlighet ... eller.
Hi hi...
Nej, nu ska jag inte snirkla in i mina knäppa tankar utan försöka hålla dem klara inför dopet.

Som tidigare, så är jag inte så där jippie kayej ang Gudasnacket som går i kyrkor, men det hör ju ihop med kyrkan... så det kommer jag inte ifrån om jag vill ha ett kyrkligt dop.
Så låt gå för det.
Men jag vill då ha en kyrka som hör lite till det jag tror på och som jag tycker är magiskt.

Järlåsa kyrka är perfekt för det, med sina anor från längre tillbaka än 1291... Byggd på en rullstensås.
Så... jag hoppas att datum och dyl klaffar.
Det begränsar mig dock till endast 50 pers... vilket redan nu är ett stort problem ;)



Nej... nu vill jag ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0