Inte roligt längre.

Ahhh... maken är bortrest.
Niice.
Ingen som gör emot vad jag sagt till kidsen.
Niiice.
Tills klockan blev 10.
... på morgonen alltså.

MatteMattias har tagit sitt pick och pack till England.
Där sitter han just nu, eller ja... kanske har avslutat det redan... och avnjuter en middag på restaurang med trevligt sällskap.
Jag hade kunnat, om jag följt med till England och inte ammat, kunnat avnjuta ett par glas vin och en väldans massa tjejsnack... kanske t o m kört någon vända med singstar tillsammans med Fru K. Men nu är det ju så att maken åker med jobbet och fick lite tid över för att träffa sin vän.
Och makens nuvarande jobb, är inte lika generösa som hans tidigare.
Då hade mitt glas med vin och singstar varit ett faktum och inte bara en dröm ;-)
Men vi åker ju dit i slutet på november iaf, så vi får träffas då ist.

Hur som helst... nu till saken.
Det ÄR mörkt ute i skogen. Och nu när maken inte är hemma... barnen sover... så känns det väldigt... mörkt.
Kvällen var iaf mysig med småprat (Phipi körde sin vana trogen med att klösa mitt bröst) och idol.
Nu sitter jag bara och väntar på att kidsen skall somna in ordentligt så jag själv kan gå och lägga mig.

Godnatt alla, och ha så kul i England mi lof!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0