Färdig...

Nu har jag varit på toaletten, matat Phipi, dammsugit, hängt tvätt och satt igång en ny tvättmaskin.
Phipi börjar visa tecken på trötthet, men jag hoppas hon håller sig vaken till 10 iaf.

På torsdag börjar vi gå till öppna förskolan och den är mellan 10 och 12 så om hon har sovtiderna då så blir det lite krångligt. Kanske får ändra så hon vaknar tidigare och somnar om igen vid 9 tiden så hon hinner sova ca 45 min innan ÖP.

Nope... nu lackar hon ur och sitter här bredvid och vrålar så det är bäst att jag sakta plockar ihop och gör henne till lags. Jag hoppas att alla håller sina tummar för att jag inte ska somna.

Just det!
EFTERLYSER kunskap om Stockholm och vad man kan göra.
Släktingar till mig kommer nämligen till Stockholm i början på Oktober (1-3). Något tips på vad de kan göra för att sysselsätta sig på lördag förmiddag?
Skriv gärna en kommentar isf, för själv har jag aldrig satt min fot inne i Stockholm på en lörd förm om det inte varit för jobb ;)


... och nu har jag tänjt gränserna för mycket tycker Phipi...

BRB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0