Tystnad ...

Eftersom jag inte kommer vara i närheten av min dator i morgon ( söndag) och heller inte varit det så långa stunder under dagen, så kommer inte nedan fotografier få någon text eller organiseras som det inlägg det ska bli... Förrän jag har möjlighet till att fixa det ;-) Söndag = Ullared !!!!!! Weeeeeeeiiiiiiiii Svägerskan sover i stugan. Oliwer hos sin farmor. Emilia i sitt rum (shopping utan henne är inte ett alternativ) och maken på soffan. I mitt hopplösa sovbristtillstånd beklagade jag mig för min svägerska som kontrade med att komma med ett super duper förslag. Självklart måste jag ju testa det redan i kväll och ta da... Phipi sover i sin egna säng! Hon somnade även utan bröstet. Resultat = sovande hulkande Phipi. Men WTF ;-) Svag är jag men efter svägerskans pepp fann jag nya krafter som förhoppningsvis leder till att Phipi visserligen är en sladdis, men inte en sån där jobbig skrikig gnällig ;-) Uppdaterar med shopping resultat senare ;-). Ullared, here we come ( får se om det är så märkvärdigt nu då)


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Have fun och shoppa mycket!

2010-09-12 @ 23:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0