Djävulsunge?

Är Phipi verkligen min?
Eller är hon en bortbyting?
Eller kanske t o m en djävulsunge?
Varför undrar jag?
Jo ... Bebisar brukar ju kunna ha en tendens att bita i sin moders bröstvårta, både med och utan tänder.
Det har jag hört talas om.
Men jag har aldrig hört om ett barn som klöser sin moders bröst, så illa när hon ammar sitt barn, som Phipi gör. Trots att jag klipper ner naglarna på henne, så tar hon ett sådant tag att det inte är det minsta skönt att amma när hon gör så. Och hon slutar inte.
Det har blivit en gosform.... för henne.
Runt om mitt bröst är numera små, små rivsår... som svider nå överjävligt..... Men Phipi... hon gosar på!


Kommentarer
Postat av: hönsmamman

Haha, duktigt gjort!

Kommenterar alldeles för sällan egentligen men jag försöker hinna med o läsa.

Hoppas det går bra med amningsnedtrappningen.

Hedda bet mig en gång så det blev ett stort köttsår, jäklar vad det blödde.O sen fick jag mjölkstockning för jag kunde inte amma på det bröstet på en vecka för såret gjorde så ont. Jäkla ungar =)

2010-09-22 @ 11:00:30
URL: http://kycklingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0