Dagens ÖF

Idag var det då återigen.. onsdag och dags för ÖF.
Jag försökte verkligen få Phipi att sova innan vi åkte dit, men icke... så fort jag reste på mig så vaknade hon. Men hon somnade lite i bilen på vägen dit så det funkade som ngn form av powernap.
Dessutom så somnade hon när det hela var över.
Det var mycket rytmik och sång idag, massor av nya ansikten och Phipi satt helt paralyserad, spanade. Rörelserna till sångerna gick inte att genomföra då hon spände upp sig som en pinne.
Däremot så gick det faktiskt att amma henne offentligt där, hon somnade som en stock vid bröstet och sover fortfarande.
I morgon är det dags igen, men i Vittinge.


(Lägger in bilder så den som valt att inte finnas med, ändå kan se hur hon växer. Det är synd trots allt att det är som det är... för den här tiden kommer aldrig igen..... :'(.....)

Jag känner enorm saknad när de(ÖF mammorna) talar om promenaderna som de varit ute på, och grejor som de gjort tillsammans. Det skulle vara himla skoj att ha någon att spontanhojta till när man ska ut och gå....
Försökte mig lite på att kolla när de brukar gå och så där men jag har så jävla svårt att bjuda in mig själv. Kanske kommer det med tiden.
Tillsvidare får vi väl knalla själva, jag och Phipi.
Är fortfarande nyfiken på det här med Vittingemammorna.... men den tjejen har jag inte sett mer än första gången och hon är den enda som jag vet har koll på det.
Allt kommer med tiden iaf.

Nu sitter jag här. Bloggar lite, väntar på att Phipi ska vakna. På att Oliwer ska komma hem.
Emilia är på friluftsdag idag och kommer inte hem förrän vid 21 tiden i kväll....
Känner den härliga träningsvärken i armarna från gårdagen, och morgonens träning.
Powerwalk i kväll kanske :-) MÅSTE fixa pannlampan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0