Dag i Väsby

Yep... i morse när vi vaknade så begav vi oss till Väsby.
Dotra och jag skulle gå i centrum, och grabbarna på fotboll. Phipi fick ta tillfället i akt att lära känna sin farmor samt träffa Filippa senior.
Vilket faktiskt gick väldigt bra.
I centrum var vi ute efter glasögon som Oliwer skulle ha till innebandyn ohc lite andra prylar.
Emilia ville kika på kläder coh så ville vi framförallt ha lite egen tid tillsammans.

Jag har länge funderat på att klippa av mig håret, men inte vågat.... Men tog nu mod till mig och knatade in till frisören och kapade av nästan allt hår :-)
Nu är jag kortklippt igen, i en frisyr som blev en hyfsat stor förändring.
And I love it!
Tänkte färga också, men det fanns det inte tid för... så det blir på fredag ist.
På fredag, om jag får tid bokat, så kommer även 3 ytterligare förändringar ske... men dem kommer jag inte skriva om här ... utan de som träffar mig får se (fniss fniss).




Kommentarer
Postat av: Emsan

Superfint=)



Du ser ut att ha tappat endel vikt oxå?=)



kram

2010-09-28 @ 23:28:48
Postat av: Cin

Tack gumsan:-)

Dessvärre har vikten endast försvunnit från ansiktet en aning... och sjunkigt ner mot röva ist ;)

Men kämpar för att även det ska bort.

kram

2010-09-29 @ 07:30:47
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0