Avklarat

Då har jag medverkat på mitt livs första föräldraråd och jag inser att jag kommer få problem om jag tror att jag ska kunna sitta tyst och lyssna.
Men jag måste.
Ingen här känner mig och det är inte direkt det första jag vill basunera ut.
Mitt minne.
Eller brist på minne kanske jag ska säga haha.
Att ena gången kunna tala väldigt hett om ett ämne, och nästa gång inte komma ihåg vad jag sagt. Bara att jag sagt ngt.
Så min tanke och mitt mål är att kunna vara med, delaktig och kanske komma med en och annan vinkel och så.

Jag gick med i matrådet också.
Blev väldigt chockad när jag fick höra att man äter kakor, bullar och t o m godis till mellanmål och på "fredagsmyset".
Även disk gällande maten i skolan är jag nyfiken på.
Vad jag hört vs hur det verkligen är.
Ska bli spännande att vara med och lära sig hur det fungerar i den här kommunen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0