Apatisk

Phipi sover .. och jag är uppe.
Långt ifrån vaken dock, men jag har en del att fixa.
Idag är det cykeltur som gäller!



Fettosadeln är på.
Vagnen är fastmonterad.
Bara att bege sig ut för att utforska den del av området som jag ännu inte sett, och där avstånden är för stora för att hinna gå till inom en timme :)

Knalla med vagn i all ära, men när jag gått i en timme, så har jag knappt kommit ut till vägen, och har sedan samma väg tillbaka.
Passerar kalhygget.
Passerar stenen.
Passerar björken.
Har vi tur möter vi en groda eller passerar även en tom äng.
Kanske är kossorna ute, eller så står de som de brukar... längst bort i hagen.
Idag känner jag verkligen att jag vill se annat....
Tanken är att det ska bli dagliga promisar i Finland med. Där finns det iaf asfalt :-)

När grabben är på träning, så blir det att inhandla div prylar till Emilias friluftsdagar.

Kommentarer
Postat av: als

Jag anmäler mig härmed som med-promenerare!

2010-09-29 @ 07:38:14
Postat av: Cin

Ahhhh... Underbart! :-)

2010-09-29 @ 12:28:56
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0