Yes yes yes!

När jag sitter här i godan ro och försöker fixa inför julklappsinsamlingen som vi anordnar i skolan
http://www.webaid.se/julklappen/
så finner jag även alternativ för min tanke på Phipi´s dop.

Vi har väldigt många gäster på dopen, och utan att vara allt för kräsen - tror de flesta håller med - så brukar det alltid bli en massa onödiga presenter.
Massor av minnesvärda presenter också, men begränsningen ÄR där när det gäller gåvor... så är det bara.
15 likadana album, 20 st släkt träd (som vi aldrig använder) och dyl.
När det finns så många som behöver de pengarna ist för att Phipi behöver presenterna.
Därför har vi bestämt att vi ska ha en insamling till de behövande ist för presenter!

Och jag har letat och sökt efter ngt som skall passa, finns ju så enormt mycket!
Men jag fann det iaf på samma plats som julklappsinsamlingen!
Mer info kommer till de som de berörs :-)
(sen kommer även information om det här på bloggen, så de som vill kan lämna ett bidrag de med - DET GÅR TILL BEHÖVANDE)

Nu... ut på tomten och jobba så gott det går med händer i handskydd pga värk!
Men snart börjar tabletterna verka :-)
Mmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0