Varför?

Varför består helgen endast av 2 dagar?
Det är ju så trist.
Dag 1 går oftast åt till att inviga helgen, med det som skall förberedas.
Dag 2 består bara utav en enda dag, och man hinner aldrig med allt som skall göras.
Med tanke på att dygnen dessutom endast har 24 timmar, och alltid haft det... så börjar jag misstänka att mina "to do lists" är alldeles för långa.
Eller kanske är det så, att det egentligen är tänkt att man endast skall ha EN "to do list"...

Har ni sett reklamen för Jarlsberg Ost?
- "Smaken sitter i hålen"
Jag har funderat lite på det också... och bevisligen har andra också gjort det.
Andra har anmält det som osmakligt....
Fast jag tyckte det var hysteriskt roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0