Torsdag

Och en ypperlig rubrik om jag får säga det själv.

Jag kommer, i nästa inlägg, lägga in bilder från Finland.
Upptäckte att jag fotat mest omgivning... hrmf, Typiskt!!
Sitter här i arla (för mig) morgonstund och försöker komma på hur jag ska orka dagen.
ÖF pågår fram till 14, och sedan är det hemgång.
Kanske stannar jag inte riktigt så länge då jag faktiskt har en del att göra.
Min uppstapling av brevlådan blev inte så fin som jag hoppats.... inte heller så praktisk som jag hoppats.
Jag menar... visst är den högre, men om brevbäraren stöter till den så faller den ;-)
Misstänker att den faller även om det endast blåser lite.....
Fanns en liten fin beskrivning hur man sak montera de här i marken.... men den slängde jag naturligtvis.
Who needs a fucking manual (svar: jag).
Hur som helst.....
Överallt i finland har alla små fina .... stakethus, eller vad 17 man ska kalla dem, till sina brevlådor.
Ett plank med tak som håller fast brevlådorna och samtidigt talar om vilken del den tillhör.
Eftersom detta meck ser väldigt lustigt ut.... och jag inte har så många som passerar min brevlåda (om man inte räknar med brevbäraren och jägarna - som skogarna kryllar av just nu. Jisses vad krigspittar det är ute).
Så DET är vad jag ska pyssla med idag... samt gräva lite i förråden och iordningställa saker som skall säljas!
Bilder på det kommer jag även lägga in här ;-)
Nu vete fåglarna vad som hände med texten och varför den envisas med att sätta ihop sig utan mina radbrytningar.... men jag orkar inte fixa med det nu, så ni får läsa det som det är ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0