Stoppa tiden!

Än en gång gjorde jag ett försök i att sortera saker från förråden... men det blir bara att jag sorterar runt det. Kanske skulle jag gå över ikväll sedan.

16.00
Tiden då jag normalt bara vill ge upp på dagen och knoppa in. F r u k t a n s v ä r t trött.
Men inte kan jag somna.
Emilia har träning (och står redan nu och klubbtränar).... kanske ska jag spela lite med dem ist för att hålla på med annat...
Fast jag borde ju laga mat också... skulle vilja ha lax....
och så måste jag ringa prästen.... vi har ringt om varandra ett par gånger nu... måste även göra inbjudningar... köpa färg...
om jag bara kunde få EN dag utan bebis på armen.... En dag....

Kommentarer
Postat av: helene

lämna henne till mig jag kan se efter henne om du behöver få saker gjorda.

2010-10-28 @ 18:53:21
Postat av: Sau

Men du, jag har en idé. Jag behöver ju också få lite tid för mig själv och få lite studerat iaf. Vi kanske kan hjälpas åt lite. Om du tar S på förmiddagen så kan jag ta P på eftermiddagen. Jag kan ju sitta hos dig och läsa avhandling. Vad säger du om det? Kan inte det fungera? En dag nästa vecka alltså. KRAMAR

2010-10-28 @ 20:57:53
Postat av: Cin

Yikes... nu kom kycklingen i mig fram ;-) haha.... Ja, det borde jag nog klara av. Eftersom Emilia är hemma dessutom så kan vi lattja med bebisar. kram

2010-10-28 @ 21:07:45
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Cin

Helene: Om avståndet hade varit kortare så ;-) Annars försvinner ju hela dagen i bilkörning. haha. Tack iaf

2010-10-28 @ 21:09:18
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Satu

=) Men det går bra =) Jag är ju där hela tiden och det är ju du med =) Men vet du, vi kan vänta tills du har nästa projekt så du känner dig helt trygg. Jag går ju i skolan läääänge. =) KRAMAR

2010-10-28 @ 23:52:39
Postat av: Cin

Näää ... vi kör på nästa vecka :-) Jag har barn länge och du pluggar länge så vi kan träna in detta ist så alla känner sig trygga och säkra ;-) kram

2010-10-29 @ 13:06:28
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0