Spännande!

Nu var tiden för öf över och vi är hemma igen.
Phipi sover med hela overallen på sig och jag sitter här och bloggar.
Vinden röjer rejält mellan träden, men omgivningen är fortfarande underbart vacker. Löven "snöar" ner på hela tomten och jag bara njuter!
Livet på landet är super nice!
Som ni ser nedan, och som de flesta faktiskt vet av genom att tänka en liiiiten aning, så går ip adresser att spåra. Bara för att man inte har mod nog att skriva vem man är, eller stå för det man säger, så betyder det dessvärre inte att man är "osynlig".
Kanske kan vara bra att komma ihåg om man vill tassa omkring i smyg.
Så alla som inte vågar vara sig själva.... skriv inte ngt.... det syns.
Borstar av mig och fortsätter fundera på min brevlåda....
När Phipi har vaknat och ätit mat (för om jag rör henne nu kommer hon vakna och sover inte klart) skall jag ut och fortsätta med bygget.
Brevlådan står dock kvar uppe på kullen.... eller ja... tanken var ju inte att det skulle bli en kulle... men det blev det, och den är inte direkt stadig. Faktiskt lite nervös över den nu i blåsten även om den har en massa träd runt sig ;-)
När grannarna kommer ut nästa gång har de fått en ny brevlåda... igen ;-)
Försöker desperat få fram en bild på hur jag tänkt mig, och inser att min finska sida vet exakt vad jag menar... medans den svensk/italienska inte har en blekaste aning.
Plats på brevlådeplanket skall även finnas en hylla, för paket och dyl.... önskemål från lantbrevbäraren ;-)
Sir, yes sir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0