SORRY

Ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag idag inte har uppdaterat något alls.
Nu visserligen men kl är 22.22 så ni stackare, trogna läsare, har väntat och väntat i sin trista arbetsmiljö på att jag skall dra igång min vanliga charm och få strålarna skina på arbetsplatsen.
Sorry.

Dagen har bestått av:
- Fixa kidsen för skolan
- Plocka maken i Uppsala
- Fika med EmFb (underbart goda och kladdiga pirog grejor)
- Skjutsa maken till Uppsala
- Fika i Våla och gratta sötisNelly
- Ilfart hem genom skogen för att släppa in maken i huset (morr).

Mellan detta har jag trixat med Phipi som inte vill äta, och inte heller äter bättre när det är stress ...
Lyckades komma iväg till våla tidigare, skulle egentligen varit en sväng i Upplandsväsby samt Bromma, genom att bilen blev klar snabbare och vi kunde dela upp oss.
Men tvingades lämna våla innan fika pga att maken a l d r i g tar med sig sina husnycklar! Morr morr morr.

Arg som ett bi var jag när jag åkte hem, men efter att ha tillbringat resan (ca 30-40 min) genom skogen samtidigt som jag intalade mig själv om att det kommer inte hoppa fram en blodig zombie människa, så jag behöver inte tänka på hur jag skall bete mig om någon gör det.... jag blir bara rädd av tanken...

Nu sitter jag här... trött som en gnu men peppad över att vi skall rensa ur förråd i helgen :-)

Godnatt och trevlig helg
(sug och svälj)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0