Snark

Nu är snart IDOL över för i kväll.
Vet inte vad jag ska säga, men hade det inte varit för ELIN så hade det faktiskt inte varit så intressant att följa IDOL i år. Visst är de bra, men jag vet inte om det har blivit lite mättat...
Kanske kommer det igång mer framöver... vem vet.
Märker på kidsen också att de inte orkar kolla hela vägen fram.

Själv försökte jag roa mig med att spela in när maken snarkade ... men när jag satt där och pillade med mobilen... och vänder mig om... så vem ligger där och flinar åt mig om inte maken!
WTF!!!
Jag menar...
... bommer!

Annars?
Jag har så ont i nacken så jag håller på att krevera!!
Aaahhhhh!
Nej, nu är det nannataim... godnatt!


NEEEEJ!!
MODERN FAMILY!
Då kan jag INTE gå och lägga mig!!
Mi lajk alott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0