Slänga, eller inte slänga?

När jag tänker på de uthus som vi har, fulla med våra prylar... så är tanken mycket lätt:
- "Det har legat där i flera månader utan att jag saknat dem.. så då kan jag sälja dem, slänga dem eller ge bort dem."
Mycket enkelt.

Men si så enkelt är det faktiskt inte, när man väl står där och inser att "Hey, hade vi en sådan... och en sådan". Men mycket Lyckas jag iaf få ihop.
På den lilla stund som jag kunde vara där idag, så har jag rensat ut två stora säckar att slänga.... och bordet i sommarstugan har lite prylar som går att slängas på loppis.
Det lustiga är dock... att det inte märks alls i hönshuset att jag har börjat rensa ur där.
Bommer!!

Nu sitter jag här med en trött Phipi som inte vill sova ngn annan stans än i min famn.... Skulle vilja rensa ur mer, plocka undan mer... behöver åka och handla... och maken är inte hemma.... han slutar inte förrän kl 18 i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0