Pumpa kanske

Natt 2
Kvällen började med att både jag och Phipi somnade när jag nattade henne. Inte för att jag var tvungen att sova med henne, för hon somnade som en stock.
Vaknade vid 23.30 tiden ca och drack den välling mix jag förberett, utan knussel. Dock endast ca 60ml... För trött för att äta misstänker jag, så hon åt middag vid 18 tiden borde mer gått ner.

Sen somnade hon om med endast smågnäll då och då under natten. Visserligen tillräckligt för att hålla mig vaken, men lättare att slumra om.

Vid 04.00 tiden började "knådaklösamammaiansiktet" nypen igen, så vid 04.30 gick vi upp och gjorde välling UTAN mix med bröstmjölk.
Även denna gång gick det ned utan knussel och hon somnade om. Hela flaskan gick ner denna gång.

Lite småsnuttande på bröstet runt 06 tiden, men inte tillräckligt för att tömma ur dessa "stenar i tubsockor" som jag har till bröst just nu ;-)

Ganska så lyckad natt måste jag säga :-)
Dessutom låg hon i sin egna säng ända tills 04 vällingen :-)

Mina bröst behöver dock en rejäl behandling av pumpen. Men det är smällar jag kan ta om det innebär att jag får sådan här bra effekt på detoxen :-)
Återstår att se om pappaMattias godkänns som nattare sedan oxå, samt andra som kan tänkas passa henne över natt. Hon nyper mitt ansikte som ersättning för bröstet (?).... och maken har ju skägg ;-) och inte samma fluffiga kinder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0