Phipi och sömnen.

Ja, hon somnade med nappen. Och hon verkar även, utan problem, insett att det inte är ngn ide att gapa efter bröstet, för hon får ändå inget.

Hon nöjer sig med att gnälla efter att få knåda mina kinder och mojsa med överläppen mellan hennes pekfinger och tumme.
På samma sätt som hennes storasyster Emilia (nypa på armbågen var hennes grej), fast hon kör liksom hela mitt ansikte.
Det resulterar i att jag överallt har små små rivsår över hela kinderna.
Det är ganska mysigt.... men även om jag inte ammar... så har ju bara bröstet bytts ut mot mina kinder.
Exakt hur jag ska tolka det... vet jag inte.
Antingen är kinderna lika fyllda som mina bröst...
Eller så är kinderna lika slappa som mina bröst...
Jag vill då även tillägga, att min annars så ypperliga hängpatte C kupa är en dubbel DD i "tömt" tillstånd.
Hrmf.
Jag vet att bilden påminner om mig (!) Men det är faktiskt Pamela Andersson ... klädd i en skrud som icke ens skulle gå att finna på min kropp om jag av någon anledning lyckades få på mig den.
Det skulle liksom.... sjunka in lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0