New shoes!

Köpte nya skor igår.
Den här gången blev det inte några bekväma skate pjuck utan fick bli mer åt det kvinnliga hållet.
Utan klack den här gången!



Funderar mycket på dopet och inför julen just nu.
Älskar att planera och tänker göra lite annorlunda på dopet. Klänningen har mor med till Spanien, så den kan jag inte sy på..... Kliar i fingrarna som fan dock. Blir så när jag går omkring med en bild i huvudet.

Julafton skall vara tidsplanerad och inkludera julaktiviteter för barnen... allt från tidig morgon till sena kväll :-) Oxå en anl till at rensa stugorna så jag kommer åt all julpynt... och ser vad maken slängt och inte slängt.
Ni som inter vet, så är min svaghet julpynt på rea i mellandagarna.

Shit vad fåglarna tjuter!!! aaaahhhhhhh!!!!

Phipi har just somnat och jag tänker sussa in en liten stund jag med.

Kommentarer
Postat av: Mia

Skitsnygga shoes=).

Miss u babe=/.



2010-10-25 @ 11:17:57
Postat av: Cin

Miss u to babe!

Lov v 44 och kommer nog vara i väsby en del då, date?

2010-10-25 @ 13:51:41
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Mia

Absolut=)

2010-10-25 @ 15:01:06
Postat av: Cin

I´ll call u och kollar vad vi kan hitta på :-) kram

2010-10-25 @ 22:42:39
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0