Nej... vi hoppar det.

Nu har jag försökt säkra mina vinstchanser inför helgens ledighet tillsammans med maken och poserat framför kameran i försök till att skapa liknande bilder som nedan med Pamela Andersson.
Jag måste säga... att det är en viss storleks skillnad... noterar jag när jag ser bilderna.
Inte alls likt.
De bilder jag skapar, påminner mer om en svällande kassler med nätet på.....
... Måste vara ngt fel på linsen.....
.
Jag kanske inte är så lik Pamela Andersson iaf.
Hon e blond, jag är mörk
Långt hår vs kort hår
Stora tuttar har jag med, men jag misstänker att hennes är fake (duh) då mina inte ens ser ut så om jag låter bli att pumpa ut mjölken.
Hennes rumpa är ungefär lika stor som min största cellulit...
.... hrm....
Fast, trots att resultatet inte blev som jag hoppats.... så tror jag nog att jag har stor chans till vinst iaf...
Va faen, vi har ju varit bortresta ju ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0