Me like!

Från 11 tiden idag, fram till 16 tiden så har jag haft mycket trevligt sällskap av SsEm.
Tack :-)
Phipi var överlycklig och har inte kunnat sova mer än hennes kropp tvingade henne till.
Jag med... men jag har inte samma sovbehov som henne så jag höll mig vaken.
Vid 15 tiden kom de stora barnen hem och blev lite putta över att mamma haft date utan dem.... Jag är inte bara fjant.. jag är mamma också.... eller var det tvärtom?

Känner ibland att det kan vara lite tufft att genast slå om sådär direkt från en tyst bebis, som inte säger några ord som man måste lyssna på, till barn som pratar och berättar om dagen samt mycket tydligt uttrycker sin åsikt.
Något jag inte brytt mig om tidigare, men noterat nu... så nu gäller det att jobba lite på simultankapaciteten... (mao be dem vara tysta tills mamma pratat klart)

Vi bokade även upp en kväll för singstar och vin!
Mycket trevligt (jag filmar i smyg och lägger in... hehe... .neeeeejdå)....
Personligen ser jag fram emot att äntligen få öppna och smaka vodka päron!
.. och hoppas innerligt att det inte blir som med kakpaket.... - öppnat = tömma allt...

Nej, nu ska jag laga käk medans kidsen (allihopa) spelar innebandy i vardagsrummet.... (yikes, mina nerver pulserar på utsidan).

Kommentarer
Postat av: Satu

Tack för en supertrevlig dag =) Du kan få tjuvläsa min blogg lite försiktigt =) Både jag är Saga var så nöjda och glada när vi kom hem idag! =)

2010-10-25 @ 18:46:12
URL: http://satussaga.blogg.se/
Postat av: Cin

Jag hade supertrevligt! Och skoj blir det den 5e :-)

2010-10-25 @ 22:41:32
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0