Järn i elden

Det är lite mycket nu till och från.
Dels, trots att det är vinter och mer kläder, så kämpar jag fortfarande med epilatorn och jag måste säga att det börjar ta sig nu :-)
Vissa delar av kroppen... no names... är jag fortfarande förvånad över hur snabbt det sprider sig.
Gone with the wind är den tiden när allt var samlat i en fin lite klutt, likt mossa på berget.
Låter jag det vara nu påminner det mer som en igenvuxen trädgårdstomt, lantligt belägen.
Hrmf.

Chockbehandlingen med vikten går nedåt.
Bra det, mycket akut nu.
Vad jag däremot ska göra med den överblivna huden, vete 17. Har ju nya oanvända köksknivar, så jag kanske ska testa att lägga mig under kniven :-) och se om det hjälper.
Nej... träning är det som gäller och på söndag skall inget få hindra mig!

Jag tillbringade fm med syster yster och Nina.
Mycket trevligt och avslappnande, men ack så lite tid :(
Ninas dotter Emma är endast 1 mån yngre än Phipi och det var mycket kul att se hur de reagerade på varandra. Emma gillade inte att Phipi tittade på henne, och Phipi har en tendens att stirra ut nya människor... vilket hon gjorde även med Emma.

I morgon är det öppna förskolan och den är nu mellan 10 och 14 weeeeeiiiiiii!!!

Nej, nu ska jag fortsätta stirra på brasan.
Kanske ska lägga fällen på golvet framför och mysa med maken :-)
Yeeeeaaaahhhhh, me like that thought!!!
Synd bara att jag är fet som en gris, och fällen en baby fäll... den täcker typ röven på mig och golvet är kallt, så det får vara tills en annan gång. Och inte på babyfällen ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0