Fy i helvete!!!!

Nyligen hemkommen från tandläkaren, där jag verkligen var helt övertygad om att jag skulle dö.
Har aldrig varit med om värre.
- "Det finns lite tid kvar, ska vi ta ett hål till redan idag?"

WTF!!
HELL NO!!!

Ont?
Absolut inte, han tröck ju i en sprutjävel i käften på mig fyra gånger så jag kunde inte känna ngt annat än när hela hjärnan skakar och höra samma otäcka ljud som kommer från naglar och griffeltavla!!
Vänstra sidan har nerver som inte är det minsta aktiva och tandraden börjar lite smått få känsel tillbaka.
Kan man klaga om det ilar i en tand efteråt?..... Om de inte varit i närheten av den tanden?



Förlossning är en pissa kaka i jämförelse med detta!
Yikes!
Och 18 november skall jag tillbaka igen.....
Kan man begära att få bli helt nedsövd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0